prmdcanne

Bebeğime tualetini nasıl yaptirabilirim ?

45 günlük bebeğim kendisi tualetini yapamiyo acile gittik 2 defa çok ağlıyordu lavman yaptilar uzmana gittik kansuk gliserin verin dedi bugün yine 7. ... devamı

yusuf-kayra

Ne yapmaliyim

Oglum 6 aylik anne sutu biberon mamasi kasik mamasi sabahlarida yogurt veriyorum ama gunde 3 4 defa kakasini yapiyor normalmi acaba bu durum ve boyle ... devamı

kayra- İshal gvi degilse bir sikibti olmaz benim oglumda gunde 3 4def x yapardi hala ole sagolsun :-D kilo aliminda 21ayligiz hic sikinti yasamadik kilosu cok iyi boyuna gore ama bakildiginda zayf duruo ama kilo aliyor cok skur o yusden sikinti olmaz ama dis cikarcaksada bazen.bebeller cok kaka yapabiliyr buda ckk iyi birsey atesi cikmicak demektr Beğen Şikayet Et

asimavi88

Pişik :(

Sevgili anneler. 14 aylık kızım dönem dönem çok fena pişik oluyor bir anda. Her şeyi denedik, gözden geçirdik, sebebini bulamadık. Alt temizliğine, ye... devamı

tamerim Portakal asitli olduğundan dolayı yapmiş olabilir... canim birde normal pisik kremi yerine Arko yeşilli tupteki kremlerden kullan benim kizim 2 aylik bir ara çok pis pisik oldu her turlu krem kullandim inan bir ise yaramadim bir arkadasin tavsiyesi ile Arko kullandim ve kizim daha hic olmadi her alt acmada ya vazelin ya Arko kullaniyorum cildi cok yaglandirdigi icin idrari akip gidiyor beze. Beğen Şikayet Et

asimavi88 Merhaba. Vazelini dün bir yerde okudum mantıklı aslında ama bu defada kuru kalmiyicak orası. Ama deniyicem teşekkürler Beğen Şikayet Et

tamerim Dene bence canim vazelin gercekten etkili su bile kayip gidiyor vazelin surdugun yere arada aç havalandir ben hep öyle yapiyor şukur daha olmadik denemekte fayda var derim. Beğen Şikayet Et

anar25

merhaba kizlar.nolut bana yardmci olun(oglum 4gundu cok hasta.ishal kusma ates halsizlik.ne yapbilim

rainisland Merhaba, çok geçmiş olsun. Hastanede herhangi bir teşhis koyulamadı mı acaba? Rotavirüs ün çok sık görüldüğü aylardayız. Doktor kontrolündeyseniz endişelenmemeye çalışın, doktorunuz gerekli tedaviyi uyguluyordur. Eğer mide bağırsak enfeksiyonu yaşıyorsanız ne yazık ki kısa sürede çözülemiyor. 10 gün kadar şiddeti hafifleyerek devam ediyor ne yazık ki bu tür enfeksiyonlar. Sıvı takviyesini ihmal etmemeniz çok önemli. Beğen Şikayet Et

meleklerimm Gecmis olsun 8 gune kadar surebiliyor gecen benim yavrumda oldu uyudu hep halsizlikten ates vucuttaki su kaybindan hep bol kalorili sivi Almasi gerekiyor su degil kalorisi olan sivi su tek basina bu donende hicbir ise yaramiyor Beğen (1) Şikayet Et

anar25 bugun oglum biraz iyi wukurler olsun☺rotavirus infeksiyonuymus.doktorlar infeksiyonun adini soylemedide ben belirtilerinden biliyorum.cok tewekkur ediyorum ilginiz icin Beğen Şikayet Et

erguven42

Kabızlık başka bir hastalığın belirtisi olabilirmi?

20 aylık kızım uzun suredir kabız. Aslında kakasını hergun yada iki günde bir yapıyor ama yaparken çok zorlanıyor çünkü kakasi çok sert. Bu ikinci büy... devamı

dertlianne22

8 aylık bebeğimin kakasında sulu parçalar var. Ne olabilir acaba?

Bebegim 8 aylik az once altini değiştirdim migdeniz bulansin istemem cidden cok korktum o yuzden size sormak istiyorm altini deistirirken kakasinda ar... devamı

meleklerimm Benim buyuk oglanda oldu ama iki tane minnacik tek sabah bulantisi popo kasintisi vardi agri yoktu bu arkadasin yazdigini ben meyvenin yaptigi diski diye tahmin ettim cunki minik oglum portakal mandalin yerse bu sekil yapiyor alerji kakasi ise cok farkli bir kaka allah kimseye yasatmasin 😢😢😢hepsini gormus bi anne olarak ins alerji kakasi degilde meyvelerden kaynaklanan kaka oldugunu umut ediyorum Beğen Şikayet Et

dertlianne22 Doktora goturdm parazit varmis maalesef😒😒 Beğen Şikayet Et

rainisland Çok geçmiş olsun, hiç dert etmeyin. Doktorunuz da söylemiştir, kısa sürede hallolacak bir sorun. Tekrarlamaması için gereken önlemleri de doktorunuza danışırsanız bir daha tekrarlama olasılığı düşer. Erkenden farkettiğiniz için kolayca çözülecektir. Beğen Şikayet Et

zeybaby

İshal durumu

Anneler selam, Kızım 8aylık ve 2 gündür ishal. tam topladı dıyorum ama yeniden oluyor. 1 haftadır diyet yapıp beyaz çay içip activia yiyorum. Sizce... devamı

meleklerimm Hemen kesin onlari tabiyki aktivya sindirim sistemi icin zaten ben kayisi yesem oglum 24 aylik ooda benle isal oluyor dusun Beğen Şikayet Et

rainisland Merhaba, sizin yedikleriniz doğrudan bebeğinizi etkiliyor biliyorsunuz. Çok büyük ihtimal probiyotik kaynaklıdır yaşadığı durum. Acvtivia sizin bağırsaklarınızı çalıştırırken aynı etkiyi ona da yapıyordur. Eğer ishaline kusma da aşlik ediyorsa enfeksiyon kaynaklı olabilir, o zaman doktorunuza danışmanız gerekebilir. Geçmiş olsun. Beğen Şikayet Et

serdar2727

cocugumun saglık sıkıntısı

HOCAM MERHABALAR OGLUM 30 GUN ÖNCE ÖZEL BİR HASTANEDE YATIŞ YAPILDI İSHAL İÇİN 5 GUN YATTTI  BİR İLERLEME OLMADIGI GIBI DAHADA KOTUYE GITTI DURUMU ... devamı

zehra hira

E histolytica

Dr hanim merhaba kizimda ishal 37.2-37.5 arasinda degisen ates vardi hastaneye getirdik kaka tahlili verdik ehistolytica goruldu denildi ve flagyl bas... devamı

cano0206

oğlum büyük tuvaletini yapamıyor..

İyi günler Hanımlar.oglum 120 günlük yaklasik 2haftadir büyük tuvaletini yapamıyor.baslarda anne sütü aldığı icin normal diye düşündüm ama uzayınca en... devamı

ozlemm8 MERHABA,İki hafta çoook uzun bir süre , doktora gitmeniz lazım hatta hiç beklemeyin😔 Beğen (1) Şikayet Et

arzu ozge Bence fitil atin bence bi dahada 3 gunu gecirmeyin yazik bebeginizde yirtik olusabilir hatta belki vardirda fitili atin ve yirtik olup olmadigini ogrenmek icin doktora gidin benim oglum fitille buyudu cok sukur bi sorunu yok masallah duzenli bi sekilde kakasini yapiyo o yuzden korkmayin kullanmaktan basur olmasindan iyidir Beğen Şikayet Et

nazlisrnz Bence de doktorunuza öncelikle danışın. Bebeğinize masajlar yapın, poposuna zeytinyağı sürdükten sonra masajı uygulayabilirsiniz. Rezene çayı bazen güzel etki edebiliyor. Henüz ek gıdaya başlamadığı için besin öneremeyeceğim ama belki probiyotik takviyesi verebilir doktorunuz. Beğen Şikayet Et

aysche01

2.5 aylık kızım 2 gündür kaka yapmıyor. Tavsiyeniz var mı?

selam anneler oğlum 2.5 aylık oldu ve 2 gündür kakasını yapamıyo ne yapmalıyım doktor 3 gün geçmeden kabız sayılmaz dedi mama kullanıyoruz tavsiyesi o... devamı

nazlisrnz 2,5 aydır aynı mamayı kullanıyor ve bu sorun 2 gündür varsa mamadan kaynaklı değildir. Poposuna zeytinyağı sürüp masaj yapabilirsiniz. Milupa ya da humananın rezene çayınıda günde 30 cc kadar içirebilirsiniz. Beğen Şikayet Et

evrmumt BEN MAMADAN OLDUĞUNU SANMIYORUM BEBEKLERİN BAĞIRSAK DÜZENLERİ YENİ OLUŞTUĞU İÇİN O AYLARDA NORMALDİR.MAMA YAPSA BU ZAMANA KDR YAPARDIÇ POPOSUNA HAFİF ZEYTİNYAĞI SÜRÜN KARNINA MASAJ YAPIN BACAKLARINI İLERİ GERİ HAREKET ETTİRİN.. HALA EMZİRİYORSANIZ BENCE YEDİKLERİNİZE DE DİKKAT EDİN Beğen Şikayet Et

ezgi58 merhaba aranıza yeni katıldım bizdede aynı sorun vardı doktorumuz günde 3 defa mamasına zeytin yağı damlat dedi bir damla ben faydasını gördüm istersenız sizde sorun yapın. Beğen Şikayet Et

chngr2013

Oglumun kakasi kokmuuor

Mrb sevgili anneler 2 yaşındaki oglumun kakasi 1 haftadır kokmuyor bezini arada kontrol etmesem kaka yaptığını anlayamayacagim eskiden kakasi çok koku... devamı

meleklerimm Arada benimkide kokmuyo prasa filam yerse Beğen Şikayet Et

ceylan.o Ne yani kötü kokmayan kaka makbul değilmi dersiniz😆 Beğen Şikayet Et

chngr2013 Önceden kaka yaptığını hemen farkediyordum şimdi ise hiç koku gelmiyor 2 yaşına kadar hep koktu şimdi neden birden bire kokmamaya başladı bu sebepten endiseleniyorum Beğen Şikayet Et

us3867

bebeğimin poposunda çatlak var

hocam mart 2015 doğumlu bebeğim var anne sütü almıyor mama ile besleniyor.  büyük tuvaletini 3 günde bir yapıyordu. gaz çıkarırken falan çok aglıypord... devamı

dilekfeneri

25 günlük oğlum kakasını yapamıyor. Ne yapabilirim?

Oğlum yirmi beş günlük. Kakasını yapamıyor nasıl yaptirabilirim devamı

duyguben Sütünüzden geçmesi amaçlı lifli gıda tüketiminizi arttırmanızın da yardımı olacaktır. Arkadaşımın kızı ek gıdaya başlayana kadar 10 günde 1 yaptı kakasını, arada bir doktor fitil kullandırdı. Ek gıdaya başlamasıyla beraber bağırsak hareketleri düzene girdi ve hiçbir sorunları kalmadı. Doktorunuza danışın mutlaka. Beğen (1) Şikayet Et

dilekfeneri Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Önerilerinizi dikkate alicam. Beğen Şikayet Et

pasammm Canim bebeklere ozel fitil var ondan kullanabilirsin ama son caren olsun ondan once masaj ve poposunu uyarmakla dene yada birazcik zeytinyagi icirebilir cay kasiginin ucuyla bi zarari olmaz cunku omega 3iceriyo ben her gun bi cay kasigi veriyodum be ekken Beğen Şikayet Et

dilekfeneri

19 günlük oğlumun kakasını yapabilmesi için ne yapabilirim?

Oğlum 19 günlük. Kafasını yapamıyor. Yapması için neler yapabilirim.  devamı

mrsselin'in hamilelik günlüğü Kakasını 10 güne kadar yapmaması normal sadece anne sütü alıyorsa.. Dert. Etme.. Çişli bez sayısı normalse (her açtığınızda çişli olıyorsa) sıkıntı yok.. Bebeğinizdeki huzursuzluğu karnına saat yönünde masaj yaparak (asidi alınmış zeytinyağı ile ya da yağsıZ) yapabilirsin. Her akşam aynı saatte gece uykusuna yatmadan önce aldırdığın sıcak duş ya da banyo da iyi gelebilir.. Bebeğe 6 aydan önce ek besin ve sıvı verilmez. Ama sütten bebeğe geçeceği için sen kendin kuru kayısı erik vs. Yiyebilirsin. Ve bolca lifli gıdalar tüketebilirsin,, sağlıkla büyüsün bebeğin :) Beğen (1) Şikayet Et

dilekfeneri Çok teşekkürler. :) Beğen Şikayet Et

bebegim28

yardimci olursaniz sevinirim

Bebegim 3ayina girdi ve uc haftadir kabizlik problmimiz var gunluk zeytinyagi veryorum poposuna silingayla zeytinyagi fiskirtiyorum ama yapamiyor kaka... devamı

bebegim28 Tskkurler ins duzelir Beğen Şikayet Et

Çocuk Hastalıkları - Dr Ayşe Zengin Turan Merak etmeyin, poposunda çatlak ve kaka tutma davranışı olmadığı sürece bu durum 2-3 ay içinde kendiliğinden geçecektir. Tekrar geçmiş olsun. Beğen (1) Şikayet Et

bebegim28

bebegimin kabizkik prolemimi nasil giderebilirim

Bebegim iki haftadir kabiz emziriyorum doktora goturdum herhangi bisey yok denildi sadce misir yagi verildi ben gunluk zeytinyagi veriyorm sonra fitil... devamı

pasammm

Oğlum sümüksü kaka yapıyor. Üşütmüş olabilir mi?

Arkadaslar oglumun bugun yaptigi ilk kaka biraz sivive hafif sumuksuydu az once tekrar yapmis ve sapsari ve parca parca sumuksu neden kaynaklanabilir ... devamı

Anneysen.com Üyesi Merhaba paşam bizde ishal ve ateş vardı. Kakamızz sumuksu, parçacıklı ve yeşildi doktora götürdüm belki virüstür diye kaka testi istedi çok şükür birşey çıkmadı. Bebeğin ishalse götür bir muayene edilsin. Ama şunuda söyliyim diş çıkarma döneminde de böyle yapabiliyor bebekler. Benim oğlum bu hastalık sırasında diş patlattı. Çok mühim birşey olduğunu düşünmüyorum diştendir. Beğen Şikayet Et

pasammm Aynen canim cunku ilk disten sonrasi patir patir cikar dihorlar ama bilmiyorum bugun yine ayni kaka ama miktari renkleri ayni hep Beğen Şikayet Et

duyguben Çok fazla süt ürünü tüketimi de kaka renginde değişiklik ve sümüksü yapıya sebep oluyor. Bunun dışında kakadaki mukus geniz akıntısı kaynaklı da olabilir. Ama hastalık belirtisi olmadığınız söylediğinize göre bu ihtmal yok gibi. Siz bugün ek gıda vermediğinizi ve emzirdiğinizi söylediğinize göre muhtemeln ondan kaynaklanıyordur. Beğen Şikayet Et

ipek6161

Bebegim ishal

21 aylik kizim 3 gundur hafif ishalli ve kakasinin rengi koyu istahi yok uyku duzensizligi var ne onerirsiniz   devamı

derya.zynp

Kaka tahlilini hastaneye ne kadar sürede götürmek gerekir?

Anneler Merhaba şuan hastanye gdyrm kızımın kaka tahlili için imkanım olmadıgı için otobüs ile gtmem gerekıo fakat bnm oraya gtmem 25 dk suruo toplam ... devamı

derya.zynp Saolun gtrdm bnde kab vardı zaten söledm barkodu okutup dolaba koydrttu lar demkki yarım saat olsaydı direk laboratuar gnderırlerdi saolun ilgınız için Beğen Şikayet Et

meleklerimm Nezaman alcan sonucu haber et bizede Beğen Şikayet Et

derya.zynp Kültür ptesi öğleden sonra dedi cnm ptesi zaten kontrolü var her verirm Beğen Şikayet Et

nkalender

10 aylık bebeğim günde 5-6 kere kaka yapıyor. Çok da kilo almıyor. Neden olabilir?

merhabalar bebeğim kakasını günde 5 veya 6 kere yapıyor fakat kakası cok sıvı değil kilo alımı da çok yok bebeğimde nedeni ne olabilir?bu arada kızım ... devamı

nkalender benim kızım 10 aylık ama 7.75 kilo . yemek yemede de problem yaşıyoruz :( en kısa zamanda gitmeyi düşünüyorum... Beğen Şikayet Et

rainisland Merhaba, kaka sayısının miktarının yanında kıvamı da önemli. İshal diyebileceğiniz bir kıvamda ise doktorunuza danışmakta fayda var. Sık kaka yapması metabolizmasının hızlı çalışmasıyla alakalı. Kızımın da uzun süre kaka sayısı çok fazlaydı ama kıvamı normaldi. Şu an 2.5 yaşında ve hala 2 kere mutlaka yapar. Doktorumuz herhangi bir tetkik istemedi bizden ama kaka sayısına eşlik eden diğer faktörler varsa hepsini değerlendirmek lazım. Bebeğiniz persentil tablosunda normal değerler içinde ama doğum kilosu ve bu aya kadar yer aldığı persentil aralığı da çok önemli. Doktorunuz boy ve kilo konusunda da en iyi değerlendirmeyi yapabilecek kişidir. Beğen Şikayet Et

tubaavci benm kızımda bır ay oncesıne kadar 4-5 kez kakasını yaoardı artık 2 gunde bır yapıyor hatta bazen 3 gunde bır oluyor doktor sorun yok dedi ama benim endişelerim devam ediyor :( bebeğinizin kilo alımını takşp etmeniz gerek öenmli olan kilo alımı dıyor doktorlar az kaka yaparsada cok kaka yaparsada .. Beğen Şikayet Et

2 gündür ishal olan bebeğimin ishalini kesmek için ne yapabilirim? Dişten kaynaklanıyor olabilir mi?

Anneler merhaba ; Bebegim iki gundur ishal gibi kaka yapiyor. Cok istahsizlasti,aglayip duruyor ara ara vucut isisi yukseliyor. Doktora goturdum ama d... devamı

Anneysen.com Üyesi Kizlar benim oglanin 1. Disi elime geldi. :-) ilk ben gordum oglusuma hediye alicam ciplak yatiriyorum atesi oldugundan dolayi. Ustune hafif carsaf ortuyorum ama bacaklarini tek. Paranox ve calpol kullaniyorum. Az cok dusuruyor ama atesten kurtulamadik tam olarak:-/ enfeksiyon cikti yazmistim zaten hastanedeki bebeklerin cogu ishal ve kusmayla gelmisler.buyuk bir salgin var aman dikkat edin !! Vee doktorumuz zinco,klamoks yazmis. Digerlerinin ismini hatirlamiyorum. Beğen Şikayet Et

rainisland Canım tekrar geçmiş olsun ve aynı zamanda gözün aydın :) İlaçlar kısa sürede toparlayacaktır, kuzu enfeksiyonla mücadele ederken bir yandan da diş çıkarıyormuş :) İkisini birden kısa sürede atlatacaktır, merak etme.. Beğen Şikayet Et

Anneysen.com Üyesi Tesekkur ederim arkadaslar:-) Beğen Şikayet Et

duruderin

Bebeğimin gaitasında gizli kan tespit edildi

Merhaba arkadaşlar bugün bbeğime gaitada gizli kan tahlili yaptırdım ve pozitif çıktı bebeğim daha 18 aylık daha önce başına gelen varmı ve ne yaptını... devamı

tubaavci

yeşil ve sümüksü kaka neden olabilir? :(

Elif hanm kızım 5 Aylık ve artık günde  kez kaka yapmaya başladı oda yeşil renge dönüştü sadece anne sütü alıyor bu neden olabilir acaba banabilgi ver... devamı

tubaavci

Yeşil ve sümüksü kakanın nedeni ne olabilir?

günaydın anneler bugünde kızım yeşil sıvı bi kaka yaptı yaklaşık  haftadır bu şekilde bugünde olunca size danışayım dedim (DOKTORA bi süre gidemeyeceğ... devamı

derya.zynp Ay cnm anlıorm bn cok cektım yavrum uyuyamıodu bı gotr bnce yazık ya belkı rahatlatcı bişey verır bıde kakasnda sorarsn için rahat eder en azından Neyı var dıe kendını yemezsn Beğen Şikayet Et

tubaavci Burdaki doktor minicik bi belirti vardı götrdugumde ilac vermedi dişi içinde jel istedim agrı kesıcı vs vrmedı oyle alıştrmk ıyı dglmiş herseye ılac kullılmazmış fazla agrımazmış recetesız ılac alınmıyor deli oldum zaten bu duruma sonra arkadaşlarım saolsun hem diş jeli ates dusurucu agrı kesıcıye ulastık .4. Aydan sora kan ılacı kullnılması gerek onudavermedi burda 6. Aydan sora baslanılckmış cabuk toparlnıp gıtme sebebımız cocugumun aşıları bu dojtor meselelerine deli oluyorum Beğen Şikayet Et

derya.zynp O konuda hklsn cnm ama zaten bn bu bazı doktrlara anlm veremedim gttı kımı tıkk ilaç yazıo kımıde yazmıo kım dgru bnde anlamadm bıze de öksürük şurubu verdıler kullnma dedi baska doktr dişine dıdem demişti bnada kerevız ıle yesıll soğan ii gelıo demşti kan ılacı nı bnde kullanmıyorum cnm kanı ii çkmşti gerek yok dedıler bıde bızım b 12 iğnesi verdikleri içinde kan ılacına gerek yok dedıler bnde anlamıorm bu doktorları acaba ne iyi gelebilir burda cocuk doktru elıf hanım var o hemn cvp verıo ona net resmını cekıp gonder cnm fıkır edinirsn Beğen (1) Şikayet Et

ncye

4 aylık bebeğimin yeşil kakasının içerisinde siyah taneler var

Sevgili anneler cok zor durumdaym lütfen soruma cevap verin :( bebegim tam dört aylik , dün ve bu sabah koyu yesil kaka yapti ve icinde siyah siyah ta... devamı

ncye Yorumlariniz icin tesekkür ederim Beğen Şikayet Et

meleklerimm Muz yiyincede olur antibiyotik aldinmi bende cok mastit oldum antibiyotik icmek zorunda kaldim kokulu kotu gorunumlu kaka yaptigi olmustu ama bazen boyle kaka sut alerjisi belistksi yada baska bi alerji belirtisi olanilir benim oglym da yapardi ama alerjisi varmis bana hep normal demdi bence bida ayni kakayi yaparsa posete koy ve 30 dk icinde acile yada bi doktora gotur Beğen (1) Şikayet Et

ncye hayir antibiotik almadm.evde mastiti kendm gecirmeye calisiyorum sicak dus masaj bol su icmek gibi... lâkin anlamadigim süt alerjisi smdimi olur neden önceleri olmadi simdi dört aylik neden smdi olmus olabilirki :( teskkurler yardmin icin Beğen Şikayet Et

tuubamzkc

2 aylik bebegimde rotavirusu ve adonevirus

Merhaba Hocam .. Rahatsiz ediyorum kusura bakmayin vereceginiz cevap icinde simdiden tesekkur ederim.. Doktor Hayri Gozlukgiller sizi onerdi bu konuda... devamı

tuubamzkc Ozur dilerim Hocam oneri konusunda bi yanlis anlasilma olmis enfeksiyon alaninda uzmnlasmis olani kastetmis.. vereceginiz cevap icinn tekr tesekkur ederimm.. Beğen Şikayet Et

tuubamzkc Cok cok cok tesekkur ederim Hocamm 🌹 Saygilar.. Beğen Şikayet Et

duyguben

Kızımın kakasında sindirilmemiş besinler olması normal mi?

Merhaba arkadaşlar, bebeğinizin bazı besinleri sindiremediği oluyor mu? Benim kızımın kakasında kimi zaman parçalı ya da bir bütün halinde gördüğüm yi... devamı

duyguben Öncelikle teşekkür ederim yorumlarınız için :) dediğiniz gibi benim de farkettiğim en önemli şey, hiç sindirilmemiş olan susamlar ya da ekmeğin üzerindeki ay çekirdekleri. Herhangi bir sindirim problemi yaşadığına dair başka bir gösterge yok açıkçası. Kabızlık, ishal gibi problemler de sık yaşamayız. Beğen Şikayet Et

Anneysen.com Üyesi Çekirdeği bizim oglanda yiyo mesela simit yediği zaman susam da çekirdekler bütün bütün çıkıyor arka dişleri olmadığı için çiğnemeden yutuyolar :DDa Beğen (2) Şikayet Et

merich bizimkide kuru uzum, misir, yaban mersini vb. Yiyecekler tum cikio. Cignemediklerunden kaynaklidir. Beğen (1) Şikayet Et

memic

kaka da kotü koku

50 gunluk bebegım 3 gun öncesne kadar herbezı kakalıydı.3 gundur gunde bır defaya indi ve sumuksu kırlı yesıl ve çok agır bır kokuya sahıp...korkmalı ... devamı

seda95

kabız mı degil mi

oglum üçüncü ayının icinde ve sekiz günde beş günde bir kere kakasını yapıyor devlet hastanesine götürdüm normal dedi ama özel hastanedeki doktor anor... devamı

seda95 cok tesekkıurler Beğen Şikayet Et

Toplam 13 sayfa | (385) sonuç

Anneliği Kolaylaştırıyoruz

Ürün veya hizmet arayın

Ara

Anneysen.com; Anne Cevapları bölümünde sorularınıza tecrübeli annelerden farklı cevaplar bulabilmenizi sağlıyor. 20 bin soru içerisinde arama yapabilir, ya da kendi sorunuzu annelere sorabilirsiniz. Anneysen.com; Uzman Cevapları bölümünde, 30 farklı alandan 100’e yakın uzmana bebeğinizle, çocuğunuzla, kendinizle ve aile yaşantınızla ilgili tüm sorularınızı sorabilmenize olanak sağlıyor. Anneysen.com; Uzman makaleleri ve Videolar bölümünde merak ettiğiniz konularda uzmanların ilgili makalelerinden ve videolarından yararlanabilmenizi sağlıyor. Anneysen.com; Yemek tarifleri bölümünde bebeğiniz ve tüm aileniz için denenmiş farklı yemek tarifleri bulabilmenizi, Anne Yazıları bölümünde annelerin yazılarını takip etmenizi, Bloglar bölümünde blog yazarı annelerin yazılarını takip etmenizi sağlıyor. Anneysen.com; Hafta Hafta Hamilelik bölümünde, bebeğinizde ve sizde olan değişiklikleri öğrenmenizi, 40 haftalık hamilelik sürecinde merak ettiğiniz herşeyi takip etmenizi; Ay ay bebek gelişim bölümünde bebeğinizin fiziksel, sosyal, algısal gelişimini ay ay takip etmenizi sağlıyor. Anneysen.com; Bebek İsimleri bölümünde, binlerce ismin anlamını; İsim Analizi bölümünde ise çocuğunuzun isminin karakterini nasıl etkilediğini öğrenmenizi sağlıyor. Anneysen.com; Çarşı bölümünde anne ve anne adaylarına ihtiyaç duydukları ürün ve hizmetler ile ilgili marka ve firmaları tanıma fırsatı sunuyor. Ayrıca, Çarşı bölümündeki firmalar, anneysen.com üyelerine özel indirim fırsatları da sağlıyor.