eminebv

lutfen yardım edermısınız

merabalar benim bibucuk yaşında kızım var ve dort bucukta oglum var eşimi işten çıkardılar kızım ıcın mama ve beze kıyafete ıhtıyacımız var oglumunda ... devamı

ismahan

6 yaşındaki oğlumda makatta kızarıklık ve kaşıntı

Merhabalar Levent bey. 6 yaşındaki oğlumun poposunun etrafında sivilce tarzında birşeyler var. Makat etrafında da kızarıklık ve kaşıntı var. Kaşıyınca... devamı

berringuvenc

İlaç Alerjisi

Merhaba; 2008 doğumlu kızım da daha önce (2015 yılı yaz aylarında) geçirdiği enfeksiyonda Agumentin verilmişti fakat içtikten 2-3 dakika sonra kusm... devamı

nerc augmentin etken maddesi amoksisiklin zithromax ise azithromisin madde olarak ayni maddeolmasalarda grup olarak ayni gurup antibiotikler , o testleri yaptirmn bence faydali olur cunku insan hayati boyu antibiotik kullanma durumunda , alerjisi olan maddelerin tespitinin yapilip her doktor ziyaretinde belirtilmesi gerekir aksi takdirde cok daha ciddi sonuclar dogurabilir , alerji aninda vucudun soka ugramasi gibi , fakulte hastahanelerinde mutlaka alerji uzmanlari vardir , gonlunuz rahat olsun gecmis olsun ... Beğen Şikayet Et

berringuvenc

İlaç Alerjisi

Merhaba; 2008 doğumlu kızım da daha önce (2015 yılı yaz aylarında) geçirdiği enfeksiyonda Agumentin verilmişti fakat içtikten 2-3 dakika sonra kusm... devamı

SernazCakir

Çölyak hastalığı nedir?

Buğday, yulaf, arpa, çavdar gibi tahılların içerisinde bulunan glüten proteinine karşı ince bağırsakta yaşanan bir emilim bozukluğu olan Çölyak hastalığı (glütene duyarlı enteropati) genetik ve bilinmeyen tetikleyicilerin oluşturduğu inflamatuar bir hastalıktır. devamı

eceduru

akıntı

Merhaba, 2009 doğumlu 2. sınıfa giden bir kızım var. Yaklaşık 1 yıldır iç çamaşırında yeşil ve sarı renkte akıntı lekeleri görüyorum. İlk başta çok en... devamı

mahkum

Epilepsi

Merhaba benim oğlum 9 yaşında epilepsi tanısı kondu bayılma olmadı ama eeg si bozuk çıkıyo korkuyo beni kardeşlerini tanimiyo olur mu öyle md yapabili... devamı

nerc

hiriltili oksuruk ...

sevgili anneler tekrar merhaba bu yil doktorlara gidip gelmekten resmen tukendim hiriltili oksuruk icin doktor tavsiyesi disinda ionerisi olaniniz var... devamı

pasammm Ablacim cok gecmis olsun kardesimde ve bende astim olunca oksurukte bitmiyo ne yazikki annem cocuklugumuzdan beri pekmezi yagda kavurur surup gibi icirir biz cok faydadini gorduk dene istersen bi aninda keserdi ilaclar falan fayda etmiyo birde onu yaptiktan sonra sirtina ve gogsune biraz viks surup sicak havlu koy oda cok güzel geciriyo gecmis olsun Beğen Şikayet Et

rainisland Nurcuğum, büyük ihtimal hava yolu ile Ventolin tarzı bir balgam söktürücü kullanıyorsunuz. Bizim astım yüzünden hayatımızdan eksik olmadığı için hırıltılı öksürüğün sebebi bu diyebilirim. Ben hırıltılı öksürüğü sever oldum, kuru öksürüğün nasıl bir ızdırap verdiğini ve onlarca ilaç kullanarak o öksürüğü hırıltılı hale getirebildiğimiz için. Hava yolu ile aldığınız ilaç amacına ulaşmış ki öksürük dolmuş ve sonunda sökülüp atılacak. İlaç tedavisi zaten olduğu için kendini üzme, ilacın faydası olmuş. Bir süre sonra bir anda kesilecektir hiç merak etme. Beğen Şikayet Et

nerc @rainisland canim evet salbutamol yani turkiyede ventolin onu kullaniyorum 15 gun oldu gecmiyor oksuruk duygu bu yil yoruldum seneler gectikce zorlasiyor... Beğen Şikayet Et

nerc

ates

   merhaba arkadaslar kıs mevsımınden ve hastalıklarından resmen bıktım depresyondayım oglum 15 gun once yuksek ateslı bı grıbal enfeksıyon gecırdı an... devamı

derya.zynp Çok gecmis olsun ablacım senı cok ii anlıorum annelık böle bişi ya doktorlar nedenbu kkadar duyarsz anlamıorm ablacım sen zaten butun gerekli şeyleri yapmışsndr ama atesi tekrarlaması normal mi ates çok tehlikeli ablacım dikkat et kaca kadar cıkıyo Kıyamam ya bn cevremde grmedm ablacım 15 gun arayla belki sana yardımım dokunmadı ama gecmis olsun demeden gecmek istemedm bı annenım cocugunun hasta olması zaten psikolojik cokuo anneyı sen sabırlı ol guclu ol inşallah atlatr ablam Beğen Şikayet Et

nerc tesekkurler arkadaslar , yarin baska bi doktora goturup fikrini almak yapabilecegim en mantikli sey olacak herhalde, doktorumuza guveniyorum aslinda ancak tahlil icin sevk almak istiyorum bu kadar sik hasta olma sebebini bilmek istiyorum birde atesin kaynagi ne bogaz agrimiz var ne hiriltimiz hafif bi oksuruk idrar yollarimizla alakali bi sikinti yok karin agrisi eklem agrisi yok burun akintisi yok bas agrisi yok bu atesin sebebi ne bilemedim... Beğen Şikayet Et

meleklerimm Nur abla iki oglumda inanmazsin 2 ay deliksiz ateslendi bebekken onun icin sana uymaz diye yazmak istemedim ama yaziyorum turkiyede goturmedim doktor kalmadi hicbirsey yoktu kuru atesten baska40 41 buraya geldik kakasinda bakteri bulundu ona uygun tedavi ile iylesti ikinci oglumsa kanda enfeksiyon varmis oda oyle oylesti isal bile degilken kakada sorun ben sok olmustum bu yil berbat hastalik ablaminki bir haftadir atesli yarin gostercek oda doktora cocugun agizlar yara olmus atesten Beğen Şikayet Et

anneyseneditor

Bebeklerde ve çocuklarda diş problemlerine yol açan 7 neden!

Bebeğin gece yatmadan önce ya da uyku sırasında anne sütü ya da biberon emmesi süt ağızda biriktiğinden mikropların dişleri çürütmesi için elverişli bir ortam oluşturur. Bu nedenle özellikle gece beslenmesi sonrası dişlerin temizliğine özen gösterilmelidir. devamı

gizem doner

beneğim içi ürperiyor gibi başını sallıyor

Merhaba doktor hanım benim 9 ay 1 günlük bir kız bebeğim var. Doğumdan itibaren reflüsü var ve ar mama kullanıyoruz sadece 1 ay anne sütü alabildi. Be... devamı

anneyseneditor

Akıllı telefonlar çocuğunuzun miyopi riskini artırıyor!

Toplumda en sık görülen kırma kusurlarından biri olan miyopinin (uzağı net görememe) ortaya çıkışında ailesel faktörlerin etkisi çok fazla. Anne veya babası miyop olan bir çocuğun doğar doğmaz olmasa bile ilerleyen yaşla birlikte ve özellikle okul çağı döneminde miyop olma ihtimali yüksek. devamı

anneyseneditor

Zeka gelişimi açısından bebeklerde tiroid hormonu eksikliğinin önemi nedir?

Anne karnından başlayarak büyüme ve beyin gelişiminde etkili olan tiroid hormonunun özellikle yaşamın ilk üç yılında eksikliği kalıcı zeka geriliğine neden olur. devamı

seanema

KIZARIKLIKLAR

10 aylık bebeğimin iki gündür sağ yanağında ve vücudunun bir kısmında minik kırmızılıklar oluştu. Kaşıntısı yok. Ne olabilir, tedavi öneriniz ve önley... devamı

seanema

Hapşırma

Sayın Doktor, 10 aylık kızımın hapşırma sonrası kısa (birkaç saniye 5-10sn) bir süre vücudunda kasılma olduğunu sonrasında sağ omzunu titrettiğini ... devamı

Kampus60

sürekli burun tıkanıklığı nedeni

İyi günler hocam, kızım 2007 doğumlu her kış hatta daha kış gelmeden havaların biraz soğumasıyla birlikte sürekli burun tıkanıklığı yaşıyoruz, çocuk b... devamı

Kampus60

sürekli burun tıkanıklığı nedeni

İyi günler hocam, kızım 2007 doğumlu her kış hatta daha kış gelmeden havaların biraz soğumasıyla birlikte sürekli burun tıkanıklığı yaşıyoruz, çocuk b... devamı

Kampus60

Hepatit B aşısı

Hocam merhaba,  Benim kızım 2007 doğumlu, bebeklik döneminde tüm aşılarımızı tam yaptırdık, bundan 6- 7 ay önce bir hastalık tahlilinde tesadüfen H... devamı

nerc

hayat ve tesaduflerı

arkadaslar dun bı hastamızın burnunda derın bı yara vardı  o yara benı nedendır bılmem bıraz fazla etkıledı ve dusundurdu selımın cıldı aklıma geldı y... devamı

meleklerimm Kantron yaginin yaralari iylestirdiguni biliyorjm seker hastalarida ayni onlardan biri amcamdi onda coj ise yariyordu Beğen Şikayet Et

nerc arkadaslar bu gun izin aldim bi doktora gorurdum neyse en azindan vijdan olarak rahatladim pek bi sey oldugundan degil o sivilceleri de sordum sacmaladi rontgen cektirmek istemiyorum zararlari urkutucu hem ne mide bulanmasi ne kusma var ne goz kaymasi hepinize ayri ayri tesekkurler... Beğen Şikayet Et

meleklerimm Ay bende rontgene karsiydim ama mecbur kalip cektirttim ve iyki cektirmisim nur abla cocum hicbir seyi yok saniyorken cigerlerinde sisc cikti o gece fenalasti Beğen Şikayet Et

nerc

hassas cildimiz...

oglumun kalca bolgesinde  sivilcelere bi care ariyorum  iltihaplilar ve ep ey fazlalar  doktorumuz mupirocin antibiotikli bi merhem verdi ancak gecmed... devamı

nerc selin cok ama cok tesekkurler hafta sonu turkiyedeydim keske daha once bu soruyu sormus olsaydim :((( bende arastirdim burda yok ayrica mucize bi seymis bu vitiligoya da kullaniliyormus burnumuzun etrafinda anlamsi kizarikliklar var bi turlu care bulamadigimiz onlara da tavsiye ediliyor noelde gelince ilk isim eczaneye ugramak olacak sari rengini mi aldin ? Beğen (1) Şikayet Et

nazlisrnz Canım ilaç belirtemeyeceğim ama gerçek papatya çayını demleyip suyunu sivilcelerin üzerine sürebilirsin. Ancak aktardan ve denetimsiz olan yerlerden bitki çayı almanı tavsiye etmem. Çok geçmiş olsun. Beğen Şikayet Et

mrsselin'in hamilelik günlüğü Hayır pediatrik olanını pembeyi aldım nur . İlaç gibi değil zaten içinde kortizon da yok ve reçetesiz satılıyor. Tüh buralardan gönderebilecek ya da gelirken getirebilecek biri yok mu yakın zamanlarda? Beğen Şikayet Et

gulaanne

Kekemelik

Izmirde kekemelik kurslari varmi ucretsiz bole sorun yasayan arkaslar varmi varsa bna yardimci olabilirseniz. Sevinirim devamı

yesim68

PWS

Merhaba, benim 8 yaşındaki kızıma iki sene önce Dr. Abdullah Bereket tarafından PWS teşhisi konuldu, kilo alımını engelleyemiyoruz, bu konuyla ilgili ... devamı

ProfDrErkanTarhan

Çocuklarda KBB (kulak burun boğaz) muayenesinin önemi

KBB muayenesi, çocuklarda pek çok hastalığın teşhis edilebilmesi için önemlidir. Bir bebeğin anne karnındaki döneminden çocukluk yaşlarının sonuna kadar KBB ile ilgili bazı hastalıkları olabilir. devamı

YesimUnveren

Çocuklarda duruş bozuklukları nedenleri nelerdir?

Doğduğumuz günden itibaren, yaşantımız boyunca omuriliğimizde birtakım eğiklikler meydana gelir. Çocukların gelişimi sırasında oluşan bu eğikliklerin iyi gözlemlenmesi, kontrol edilmesi ve kalıcı bir duruş bozukluğuna yol açmadan düzeltilmesi gerekir. devamı

anneyseneditor

Çocuğunuzun karın ağrılarının nedeni ne olabilir?

Çocukluk döneminde, her yaşta, karın ağrısı şikayeti yaşanabilir. Zaman zaman kabızlık ya da kolik gibi sebeplerden kaynaklanan karın ağrıları zaman zaman ciddi sağlık sorunları sebebi ile de olabilir. devamı

ilknurbade

Bebekte vajinal akıntı idrar yolu enfeksiyonu belirtisi olabilir mi?

Kızımada 2 gündür çok az miktarda akıntı oluyor.  Altını sık değiştiriyorum, kakali asla bekletmem. Bezi prima premium care, ıslak mendil unibaby Yeni... devamı

pinarsan - Kurucu Anne Benim kizimda da bebekken vajinal akinti olmustu. Emziriyordum, sutten dolayi hormonlar sute ve oradan bebege gecermis. Bu nedenle akinti olurmus. Endiselenmeyin demisti. Beğen Şikayet Et

ilknurbade Pinarsan kızım anne sütü almıyor Beğen Şikayet Et

rainisland Yenidoğan döneminde ve takip eden belirli bir süre boyunca bebekler annelerden geçen hormonları taşıyorlar. Bu dönemde akıntı ya da hafif kan gelmesinin bile normal olduğunu söylemişti doktorumuz. Bu dönem sonrasında da kız bebeklerde hafif akıntı normal kabul ediliyor ama eğer ciddi boyutta olduğunu düşünüyorsanız ve başka sıkıntılarında eşlik ettiğini gözlemlediyseniz doktora mutlaka danışın. Geçmiş olsun. Beğen Şikayet Et

rihan

kanli kaka

Merhabalar hocam benim6 yaşında bir oglum var haziranın 18 de kanli kaka yapmaya başladı hemen acile gitti parazit tesleri gaita kültürü yapildi sonuc... devamı

yildiz12

pelvikaliektazi

7.5 aylik bir kizim var. 1.5 ay oncesinden ateslenmesi uzerine dr gittik idrarinda enfeksiyon cikti. Bunun uzerine bizden ultrason cektirmemizi istedi... devamı

anneyseneditor

Çocuklarda diş sıkma ve gıcırdatma nedenleri ve tedavisi

Türkiye'de her 10 çocuktan üçünde görülen, çoğu zaman uykuda yaşandığı için geç fark edilen, halk arasında diş gıcırdatması olarak bilinen, bruksizm reflüden barsak parazitine pek çok hastalığın belirtisi olabilir. devamı

nildem77

Bursa'da iyi bir KBB doktoru önerir misiniz?

merhaba hanımlar bursada ikamet eden iyi bir kulak burun boğaz doktoruna ihtiyacım var.hastaneye gidip gelip ilaç kullanmaktan bıktı çocuğum.iyi bir u... devamı

Toplam 16 sayfa | (453) sonuç

Anneliği Kolaylaştırıyoruz

Ürün veya hizmet arayın

Ara

Anneysen.com; Anne Cevapları bölümünde sorularınıza tecrübeli annelerden farklı cevaplar bulabilmenizi sağlıyor. 20 bin soru içerisinde arama yapabilir, ya da kendi sorunuzu annelere sorabilirsiniz. Anneysen.com; Uzman Cevapları bölümünde, 30 farklı alandan 100’e yakın uzmana bebeğinizle, çocuğunuzla, kendinizle ve aile yaşantınızla ilgili tüm sorularınızı sorabilmenize olanak sağlıyor. Anneysen.com; Uzman makaleleri ve Videolar bölümünde merak ettiğiniz konularda uzmanların ilgili makalelerinden ve videolarından yararlanabilmenizi sağlıyor. Anneysen.com; Yemek tarifleri bölümünde bebeğiniz ve tüm aileniz için denenmiş farklı yemek tarifleri bulabilmenizi, Anne Yazıları bölümünde annelerin yazılarını takip etmenizi, Bloglar bölümünde blog yazarı annelerin yazılarını takip etmenizi sağlıyor. Anneysen.com; Hafta Hafta Hamilelik bölümünde, bebeğinizde ve sizde olan değişiklikleri öğrenmenizi, 40 haftalık hamilelik sürecinde merak ettiğiniz herşeyi takip etmenizi; Ay ay bebek gelişim bölümünde bebeğinizin fiziksel, sosyal, algısal gelişimini ay ay takip etmenizi sağlıyor. Anneysen.com; Bebek İsimleri bölümünde, binlerce ismin anlamını; İsim Analizi bölümünde ise çocuğunuzun isminin karakterini nasıl etkilediğini öğrenmenizi sağlıyor. Anneysen.com; Çarşı bölümünde anne ve anne adaylarına ihtiyaç duydukları ürün ve hizmetler ile ilgili marka ve firmaları tanıma fırsatı sunuyor. Ayrıca, Çarşı bölümündeki firmalar, anneysen.com üyelerine özel indirim fırsatları da sağlıyor.