RouteName : AnneCevaplari
ahm gk

Bebek anne ilişkisi yardimmm!

Sevgili anneler ofkelenip bebeginize kizdiginiz oluyor mu hiç?  Ben çok ilgi düşkunuyum . Bu sebepten dolayı mehmet arslan benle az ilgilenince hemen ... devamı

meleklerimm Benimde ayni korkularim vardi beni dinlemez saygisiz olmalari cok sukur ikiside gozume bakar hatta disardan ve kv cok tepki aliyorum gozume bakip oyle hareket ediyorlar diye cunki ben ulu orta kizmam gozlerimle sinsice kizarim herseyi yiyemezler ona bile annem karar verir derler alerjilerden dolayi ama alerji bile olmasa herseyi yiyemezler sekermis cipsmis ayda yilda bir ben kucuklukten basladim goz temasina okuldada bu sekil egitim var demislerdi o yuzden ben memnunum Beğen Şikayet Et

ahm gk Sanirim cogu annede aynı korkular var . Mehmet mesela bağırıyor ben mutfaktayken yemek yaptığımı anliyor yada altini degistirirken durmuyor kapattirmiyor annemde benim onu boyle yetiştirdiğimi söylüyor. Tepkisiz kalmaliymisim. Denedim tepki göstermeyi de tepkisiz kalmayi da . Yani suanda sadece 11 aylik beni anladığını pek sanmıyorum. Bazen sinirden ağlıyorum gelip sariliyor ama yine yapiyor yapacağını. Bende cok korkuyorum beni az severse sözümu dinlemezse diye Beğen Şikayet Et

meleklerimm Cok iyi anliyorlar rahat ol biziparmaginda oynatcak kadar akillari var o akilda 6 ayda basliyor tam ilk asamada dogduktan 2 ay sonra 🤣 Beğen Şikayet Et

funda27

Oğluşumm çok çabuk büyüdü

Slmm aylardır giredim siteye bi türlü hesabıma ulaşamadım arkadaşlar halla burdamisiniz bu arada oğluşumm kenanim 6 aylık oldu uslu bir bebek maşallah... devamı

funda27 Hastane hastane geziyoz gaz spazmı geçiriyor dediler gazını bitirdik yok halla susmuyo pipisinin sunet derisi darmiş çiş yaparken aciyormuş ondan dedi dr bakalım ondan mı Beğen Şikayet Et

miraysnmr Çok, çok geçmiş olsun fundacım.. Şimdi nasıl oğlun? Benim oğlumdada bu tarz bir sorun vardı sünnet derisi yapışmıştı dardı doktorumuz sünnet dedi ve sünnet ettirdik. Keşke daha bebekken sünnet ettirseydim anesteziyle sünnet etti doktorumuz çok zor geçti.. Erken yaşta sünnet ettirmek en doğrusu.. bence aklı ermeden sünnet ettirmeni tavsiye ederim:) Beğen Şikayet Et

funda27 Aynen bizde öyle yapacaz babasına kalsa 7 8 yaşında yapcakdi keşke bir iki aylikta beni dinleyip te yaptirsaydi Beğen Şikayet Et

naz91

nasıl kilo aldırabilirim??

merhaba kızlar,oğlum 10.04.2016 doğumlu doğum kilosu 3.250 boyu 50cm di şuanda kilosu 9.600 boyu 72 cm,son iki üç aydır kilo alımı oldukça yavaşladı i... devamı

kayra- Suanda sizin anlattiginiz durumda bi acayiplik yok daha 1 yasinda bile degil kilosu gayet normal gdiyor endiselenmyin sagligida yerindeyse problem yok zaten 6. 7. Aydan sora bebekler harekt ettkleri icin ve dislerin cikmasi vs cok kilo almzlar her ay 1 kilo alsa bebekler cok hizli buyurler Beğen Şikayet Et

naz91 doğru haklısınız sanırım ne bileyim özelikle son üç aydır iki yüz iki yüz elli gram civarı aldı bian şüphe ettim ama rahatlattınız beni teşekkür ederim geri dönüşünüz için.. Beğen Şikayet Et

kaoboni

bebeğim konuşmuyor

merhaba. oglum 16. ayını bitirdi 17nin içindeyiz. kimseyle göz teması kurmak istemiyor. birileri ismiyle seslendiği zaman bakmıyor. çok hareketli baze... devamı

kaoboni Bizimkinin de işine gelmiyormuş dedi doktoru. Özel ilgi isteyen bir çocuk dedi. Her yaptığı hareketi ne yapıyorsa yapsın anlatın kucağına mi geldi onu bile söyleyin dedi. Oyun gurubuna gönderirim mi dedim daha çok erken olduğunu söyledi. Ah şu dilleri bir çözülse hiç bir sıkıntımız kalmaz inşallah kendilerini ifade etseler çok önemli bir durum aslında bakma. Tv yasak 3 yaşına kadar dedi. Zaten izlemiyordu ama babası gece gelince açıyor sabah kadar neredeyse hafta sonları da öyle sinir oluyordum karşısında kapat şunu diye. Doğru söylüyorsun şükürler olsun tek derdimiz bu olsun. Oda er ya da geç konuşacaklar ama ben insanların şu davranışlarına sinir oluyorum - a konuşmuyor mu hala? Niye bakmiyor bu? El sallamayı bilmiyor mu? Ne gıcık sorular ya bide kalk onlara açıklama yap. Beğen Şikayet Et

dream3 Evet gecengun bir magazada nerdeyse 8-9 yasindaki kizini bedensel engelli oldugu icin orda oldugum sure boyunca alisveris yaparken (30-40 dk boyunca)kucaginda tasiyarak alisveris yapan bir anne gordum.hic aklimdan cikmiyor.kadin o kadar zorlaniyir ki nefrs nefese kizi neyi isterse onu aliyor mutlu edebilmek icin.Allahim dedim neler var biz ne kadar ufak seyleri sorun ediyoruz ciktim agladim resmen.tv bizde kisitli en sevdigi cizgi filmi 15 dakika musade sartiyla o da az da olsun onu mutlu edip moral olmasi icin.tablet telefon zaten asla bugune kadar eline vermedim.benim kiz hersey yapiyor opucukler el sallamalar bay bay falan ama konusma yok maalesef :(( milletin sozlerini kafaya takmayali cok oldu baslarda vende cok takip uzuldum ama saglikli olsun elbet konusur siz dert etmeyin diye tersledim herkesi.kiziminda benimde moralini kimsenin bozmaya hakki yok.senin oglan zaten oyun grubu icin cok kucuk.2 yasindan sonra gondermen i tavsiye ederim.biz 21 aylik basladik 1 ay zor gonderebildim.o zaman bsna asiri bagimliligi vardi.azcik bu bagimligi azaltalim sonra yine deneyelim dedi.24 aylikken tekrar basladik hala decam ediyoruz.cok sukur bu sefer zorluk.cikarmadi.severek gidiyor.ogretmenlerini seviyor,arkadaslariyla cok guzel oynuyor.yasitlariyla iletisime gecmek icin kendini zorlayip konusmaya calisacagni soyledi doktorumuz bakalim hala bekliyoruz Beğen Şikayet Et

kaoboni Evet haklısın gene burada şükürler olsun Rabbim başka dert vermesin inşallah 🙂 Beğen Şikayet Et

fazilet0180

diş çikarma

merhabalar benim oğlum 3 ay 10 günlük bu sabah gülerken dişe benzer bir şey gördüm ve endişelendim sizce bu nedir ? devamı

fazilet0180 saol cnm teşekkür ederim :) :) Beğen Şikayet Et

sidelyaece Merhaba, aynı durumu 6.aylık kızımda yaşıyoruz. Doktor arayışına girdik hal bu olunca. Size ne dedi dr bu durumla ilgili? Nedir bebeğinizin diş durumu? Beğen Şikayet Et

sidelyaece Yani normal diş eti kısmından değil de diş eti duvarında diş gibi sert ve beyaz bir görüntü var. Beğen Şikayet Et

ktsl

Yurume aşamaları

Anneler merhaba. Kutsal yaklaşık bir aydir cok rahat sıralıyor koltuklara tutunarak. Dun ilk defa taytay durdu 8 sn falan. Bugunse 15 sn durdu ama dah... devamı

ktsl Evet. Yani oğlumun ismi Kutsal. Neden sordunuzki? Beğen Şikayet Et

ahm gk

Mehmet arslanin ağlama krizlerine yardım!

Arkadaşlar mehmet arslan 5 buçuk aylık ve meyve tattirmaya başladığımdan beri gazi dahada artti artık geceleri sancilanmaya kadar vardı bende 2-3 günd... devamı

firm Ayşeciğim yazını okuyunca direkt aklıma diş sancısı geldi. Görünürde diş belirtisi yoksa bile maalesef sancılarıyla kendini belli ediyor. bunun dışında bir sebep daha aklıma geliyor. Bebekler bu aylarda rüya görmeye başlarlar, ağladığında mümkün olduğunca kucağına al yalnız olmadığını hissettir ona. Geçmiş olsun Mehmet Arslan a 😍 Beğen Şikayet Et

ahm gk Doktora götürdüm oda diş sancısı olduğunu söyledi. Inşallah hemencecik geçer şu diş olayı bebeğim 5aydır gaz sancısı çekiyor zaten yazık yavruma .teşekkür ederim canım arkadaşım çok sağol Beğen Şikayet Et

ktsl

Bağlanma sorunu.

Anneler merhaba oğlum 8. Ayını yeni bitirdi şuan öyle bağlıki bana oyuncaklarıyla oynuyor mesela ben de arkasına oturuyorum veya yanına ama kabul etmi... devamı

ktsl Öyle mi dersiniz :/ ben bana yakın olsun çok istiyorum hatta o değil ben güvensiz bağlandım oğluma. Özellikle annemden çok kıskanıyorum o ayrı bi konu zaten de oğlum dünya annesinden ibaret sanmasın istiyorum hoşuma gitmiyor değil ama rahatsızım onun psikolojisi açısndan.. Beğen Şikayet Et

dream3 Merka etmeyin sizden ayrildigi donemde de beni tinlamiyo sallamiyo diye uzulursunuz bu seferde.kizim bindonem bensiz nefes bile almazdi ama simdi nabza gore serbet veriyor.onu simartan her istedigini yapan dedesi icin oluyor mesela onun yaninda beni bile gormez :)) daha durun o buyusun neler neler yapcak size :) Beğen Şikayet Et

ktsl Valla doğru söylüyosunuz aynen bizde de anneanne öyle :) teşekkür ederim Beğen Şikayet Et

asimavi88

Bebekle şehir dışı yolculuk

Merhaba. Kızım 17 ayını bitiricek. Benim sorum şu, kızımla şehir dışına seyahate çıksam, evi ne kadar sürede unutur yani bu aylarda hafızaları nasıl i... devamı

dream3 Kizim 2,7,10,13,18 aylikken 1 ay sureyle.sehirdisi seyahatlerimiz oldu.su anda da bir seyahatteyim 1 ay sonra donucem.kucukken anlamiyordu tabiki ama 13 ayliktan sonraki seyahatimizde resmen evini odasini tek tek herseyi hatirladi.hicbirseyi unutmamisti.hatta dondugu icin cok mutlu olmustu evine.evde her zaman zevk alarak yaptigi seyleri hemen yapmaya baslamisti.simdi 26 ayin icindeyiz artik gittiginiz yerleri bile hatirliyor.mesela annemlerin evindeyiz burdaki herseyi de hatirladi,en son 18 aylikken gelmistik. Beğen Şikayet Et

asimavi88 Süpermiş. Maşallah kızınıza Beğen Şikayet Et

firm Annemle oturduğum şehir yakın, 15 gün kalıyorum iki gün evime gidiyorum. Son iki aydır bu şekilde düzenimiz. Beğen Şikayet Et

asimavi88

Yastık kullanımı

Merhaba sevgili anneler. Kızım 16 aylık. Doğduğundan beri yastıksız yatiriyorum. Yastık kullanma yada kullanmama fikriniz nedir? Zamanı vs  devamı

asimavi88 Teşekkür ederim bayanlar. O kadar hareketli yatıyo ki, yastık koysam ne yapar bilemedim:) Beğen Şikayet Et

dream3 Yastik konsa dahi 10 dakikadan fazla durmuyor o minik kafa yastikta.yine de incecik bi tane bulundurun derim lazim olabilir Beğen Şikayet Et

asimavi88 Teşekkür edeim Beğen Şikayet Et

ay01

huysuz bebek

yaz sıcaklarının yogun olarak hissedildigi şu 3 gündür bebegim zıvanadan çıkmış durumda.ne yapsam aglıyor 5 aynını doldurdu ne yapacagımı şaşırdım.sür... devamı

ahm gk

4 aylık oğlum sürünerek emeekliyor. Sizce ne zaman yürümeye başlar?

.Oğlanı tutamıyoruz bir türlü sürüne sürüne bütün evi tavaf etti. devamı

ahm gk Çok teşekkür ederim :)) oğlum herşeyiyle babasına benziyor :) uyuması bile . Ama göz saç ve ten rengi ben :) Şekil olarak babasının suratıyla aynı . Hatta karıştırıp hüseyin diyoruz o derece . Beğen Şikayet Et

fundakrd Biz ultrason resimlerini benzetiyoz babaya :))) sanırım erkek bebek babaya benziyo Beğen Şikayet Et

ahm gk Gen baskınlığı ile alakalı bir durum :) Beğen Şikayet Et

Toplam 58 sayfa | (685) sonuç

Anneliği Kolaylaştırıyoruz

Ürün veya hizmet arayın

Ara

Anneysen.com; Anne Cevapları bölümünde sorularınıza tecrübeli annelerden farklı cevaplar bulabilmenizi sağlıyor. 20 bin soru içerisinde arama yapabilir, ya da kendi sorunuzu annelere sorabilirsiniz. Anneysen.com; Uzman Cevapları bölümünde, 30 farklı alandan 100’e yakın uzmana bebeğinizle, çocuğunuzla, kendinizle ve aile yaşantınızla ilgili tüm sorularınızı sorabilmenize olanak sağlıyor. Anneysen.com; Uzman makaleleri ve Videolar bölümünde merak ettiğiniz konularda uzmanların ilgili makalelerinden ve videolarından yararlanabilmenizi sağlıyor. Anneysen.com; Yemek tarifleri bölümünde bebeğiniz ve tüm aileniz için denenmiş farklı yemek tarifleri bulabilmenizi, Anne Yazıları bölümünde annelerin yazılarını takip etmenizi, Bloglar bölümünde blog yazarı annelerin yazılarını takip etmenizi sağlıyor. Anneysen.com; Hafta Hafta Hamilelik bölümünde, bebeğinizde ve sizde olan değişiklikleri öğrenmenizi, 40 haftalık hamilelik sürecinde merak ettiğiniz herşeyi takip etmenizi; Ay ay bebek gelişim bölümünde bebeğinizin fiziksel, sosyal, algısal gelişimini ay ay takip etmenizi sağlıyor. Anneysen.com; Bebek İsimleri bölümünde, binlerce ismin anlamını; İsim Analizi bölümünde ise çocuğunuzun isminin karakterini nasıl etkilediğini öğrenmenizi sağlıyor. Anneysen.com; Çarşı bölümünde anne ve anne adaylarına ihtiyaç duydukları ürün ve hizmetler ile ilgili marka ve firmaları tanıma fırsatı sunuyor. Ayrıca, Çarşı bölümündeki firmalar, anneysen.com üyelerine özel indirim fırsatları da sağlıyor.